Rūpējoties par drošību, Mandatum Life ievieš izmaiņas klientu apkalpošanas kārtībā

Ņemot vērā valdības aicinājumu mazināt Covid-19 saslimšanas riskus un no 11.oktobra izsludināto ārkārtas situāciju, Mandatum Life klientu apkalpošanu klātienē veiks, ievērojot epidemioloģiski drošas vides augstākās prasības.

Klātienes apmeklējums būs pieejams tikai personām, kurām ir derīgs Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai izslimošanas faktu. Tas būs jāuzrāda kopā ar personu apliecinošiem dokumentiem pirms tikšanās ar konsultantu. Tāpat visiem tikšanās laikā būs jālieto mutes un deguna aizsegus.

Informējam, ka visiem klientu apkalpošanas speciālistiem ir vakcinācijas sertifikāts.

Klientiem, kuri vēl nav ieguvuši Covid-19 sertifikātu, konsultācijas ir iespējams saņemt attālināti – video tikšanās vai konsultācija pa tālruni. Neatliekamos gadījumos, kad klientam bez sertifikāta nav citu iespēju kā nodot nepieciešamos dokumentus personīgi, lūgums sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistu, lai lemtu par risinājumiem.

Klientu apkalpošanas tālrunis 67503333 vai e-pasts info@mandatumlife.lv